06 april 2011

Match vrijdag 8 april

Tegenstander : Venga-Boys

Wie komt (niet) deel uitmaken van de SB tegen deze minivoetbal-competitieploeg uit Geraardsbergen?
- - -

SoccerBoys - Venga-Boys : 7 - 10


Tim (G), Koen, Erwin, Johan, Davy, Wannes, Jan, Nico


Gelet de tegenstander slechts met 5 kwam opdagen, werden Jan en Nico uitgeleend aan de tegenpartij die vanbij de aanvang de wedstrijd in handen nam en vrij makkelijk 0-2 voorkwam. Gedurende de ganse wedstrijd hadden de Vengaboys overwicht mede in de hand gewerkt door een onvoldoende samenspel bij de SB's wat resulteerde in een logische nederlaag voor de SB's.

Nico zei

De fiets hangt terug aan de haak en dus zal ik opnieuw op het plein verschijnen.


Tim zei

ik kom ook af. In welke goalen gaan we spelen?


Koen zei

ik zal er ook zijn


johan zei

i'll be back.

den teen is zo goed als genezen...


Erwin zei

dan ben ik nr 5, maar ik zal waarschijnlijk (hopelijk niet) te laat zijn want ik een vergadering om 19u30 tot..... Dus als er nog iemand anders kan, mag je gerust mijn plaats innemen.


Davy Develer zei

Ik ben er ook terug bij. Tot morgen.


Wannes zei

ik ook en alst kan mn broer ook


Koen zei

1e 7 aangemelde spelers spelen....