12 april 2011

Match vrijdag 15 april

Tegenstander : FC Dikken

Wie komt (niet)?
- - -

SoccerBoys - FC Dikken : 5 - 2

Bruno (G), Tim, Koen, Davy, Nico, Guido, Willy


Het was inmiddels enkele maanden geleden dat de SB's aan de aftrap konden komen met hun klassieke opstelling, Bruno in de goal en Tim opnieuw als veldspeler. In het begin stond de Qatar-man nog wat onwennig op het plein en kon FC-Dikken 0-1 voorkomen. Gelijdelijk aan kwam de wedstrijd meer in evenwicht en het geluk stond aan de zijde van de SB's. FC Diken trof tot drie maal toe het doelhout waardoor het na een half uur spelen nog steeds 1-1 stond. Vooral in de tweede helft liep de klassieke opstelling van de SB's opnieuw als een goed geoliede machine en werd, mede dank zij enkele doelpunten uit het boekje, vlot afstand genomen van de tegenstander.



Koen zei

dat wil ik niet missen ! 1 dus


Tim zei

ik kom ook ben dus nummer 2 (nico was precies te laat)


Nico zei

Ik was idd te laat. Gelet ik afgelopen zaterdag niet eens meer op mijn linker been kon steunen, zal ik me beperken tot keeper spelen. Drie dus.


Tim zei

iedereen die nog antwoord kan die mij ook laten weten via sms dat hij komt. Vermits we maar met 3
zijn kunnen we beter niet voetballen. ik moet wel tg vrijdagmiddag laten weten dat we komen of niet zoniet moeten we de zaal betalen zelf spelen we niet.


Maes zei

Kom indien er gespeeld wordt.


Guido zei

Ik kan ook: 4


Davy Develer zei

Ik kom ook.


Bruno zei

zes :)