23 juli 2010

Verzekering seizoen 2010 - 2011

De kogel is door de kerk. Al wie een ongevallenverzekering wil gelieve 17 € over te schrijven naar de rekening van de soccerboys.

Wie is geinteresseerd in een ongevallenverzekering voor het komende seizoen? Totale jaarpremie bedraagt nog steeds 170 € (te delen door het aantal inschrijvingen), zal dus neerkomen op +- 15 à 17 € per speler . Hoe meer inschrijvingen hoe goedkoper de individuele premie !! (laat voorlopig gewoon weten of je interesse hebt, de praktische kant (betaling) regelen we later wel (via de penningmeester)

Michaël zei

Zoals elk jaar doe ik mee.
De penningmeester daarentegen heeft het boekjaar 2009 nog niet afgesloten;).


Nico zei

Gelet mijn jarenteller steeds hoger oploopt, wil ik een omnium.


Bruno zei

Met al die gevaarlijke potstampers op het plein doe ik als keeper zeker niet onder (of dat nu slaat op die verzekering of op het keepen laat ik in het midden)


Tim zei

ik moet ook een verzekering hebben. kan echt niet zonder hoe ik het hier allemaal lees.


Erwin zei

lap mij ook maar een verzekering aan.


Davy Develer zei

Aan mij ook verkocht!


willy zei

Doe ook mee.


Koen zei

zal uiteraard solidair zijn en doe ook mee


johan zei

voor mij is het ook goed