04 juli 2010

Jeu de boules vrijdag 16 juli

Gezien de sluiting van sporthal tijdens de maand juli, wordt er buiten 'jeu de boules' gespeeld. Iedereen, SB'er of niet, mag meedoen! Frigobox en goed humeur zelf mee te brengen;-) Voorafgaandelijk aanmelden is noodzakelijk teneinde een speelrooster te kunnen opmaken. De eerste ballen zullen om 20u30 gegooid worden. Wie brengt er ballen mee?

Nico zei

Ik zal er zijn en kan, indien nodig, plastieke ballen meebrengen.


Michaël zei

ik doe mee en probeer voor metalen ballen te zorgen


Bruno zei

Wij (...) komen ook met 6 stalen ballen en een klein varkentje.


Koen zei

ik had het al eens "ergens laten vallen" maar we zitten die dag/avond met "eters" (kameraden An) dus ik zal er helaas verdorie weer niet kunnen bijzijn...


Koen zei

ik had het al eens "ergens laten vallen" maar we zitten die dag/avond met "eters" (kameraden An) dus ik zal er helaas verdorie weer niet kunnen bijzijn...


Tim zei

wij zullen ook aanwezig zijn. hebben ook onze eigen ballen mee.TNT