29 mei 2010

Match vrijdag 4 juni

Tegenstander : FC Dikken

Wie komt (niet)?

- - -

SoccerBoys - FC Dikken : 8 - 2

Bruno (G), Davy, Guido, Johan, Wannes, Jan

Vandaag waren de SoccerBoys een maatje te sterk voor de tegenstander. Uitblinkers van de dag: Jan en Wannes.

Davy Develer zei

Ikken kom spelen tegen FC Dikken. Ma anders ook ze!


Bruno zei

Yo dikken, dendezen doed uk mé


Guido zei

veneir een dik feesje, count me in.


Tim zei

ikke kan niet komen, heb tornooi verplichtingen dienen avond. En normaal gezien spelen we daar weer de finale.


Nico zei

De twins zullen zich verdelen. Zal ik bij de kampioenen;-) in Herne komen spelen


Michaël zei

ik wee nog nie of ekkik ka kome, want ik moen eest na den dikken Duits


Wannes zei

ik en de jean komen ook meespele


johan zei

de kleine smalle komt uk mei doen ik peise da ter nog pleikke is. tot mergenoavond


johan zei

de kleine smalle komt uk mei doen ik peise da ter nog pleikke is. tot mergenoavond


Bruno zei

ge meugt a gien twie kieren inskrijven è trischer! den twiede kie teltj toch nie mey, alle plosjen zen al ingepakt.


Erwin zei

Ik kom misschien ook nog af, al is het om te coachen.