25 mei 2010

Match vrijdag 28 mei

Onderling duel

Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 8 - 6

Wit: Bruno (G), Tim (G), Davy, Koen, Wannes, Willy
Blauw: Johan (G), Guido (G), Michael, Jan, Steven, Nico

Twee volwaardige ploegen verschenen aan de aftrap. Willy solliciteerde voor de speler-trainer-post door spontaan de groepsopwarming te leiden. In de wandelgangen vernamen we dat manager Julien eerstdaags een degelijk voorstel zal richten aan Willy. Hopelijk blijft er toch nog wat geld over voor een paar extra handschoenen. To the point. Het spel ging vlot op en af en er werden mooie combinaties uit de mouw geschud. Toch duurde het 20 minuten alvorens een eerste keer gescoord kon worden. Het kantelmoment in de match was, na veertig minuten, toen Wannes de blauwe verdediging op een hoopje speelde. Wit gaf de voorsprong niet meer uit handen, in tegendeel wit trof nog vier maal het doelhout en in de laatste minuten liepen ze zelfs twee doelpunten uit.

Feit van de dag: De uitbreiding van de jeudploeg van de SB zet zich verder door

Nico zei

en dat is één


Michaël zei

twee aangezien net uitgefeest;-)


Anoniem zei

ik (jan ^^) kom mist eninge vertraging as usual ^^ maar er komt iemand anders nog meespelen om het nivau is te bekijken in een echte ploeg ^^ en als het mag mee te spelen ^^ deze jongen zal er op tijd zijn ^^ met wannes

3-4-5 zijn er dus :P


Bruno zei

draa


johan zei

ik kom ook ofwel nummer 4 of nummer 6


Tim zei

ik kom ook af. kan wel zijn dat ik 5 minuten later ga zijn.


Nico zei

Gelet onze zottegemnaar niet op de blog geraakt ben ik zijn postduif: als ik goed kan tellen is hij 9(draa + 4-5-6 + 1 + 1)


Guido zei

Ik zal het getal rond maken


Stevinho zei

ik kom ook nog es af