12 februari 2010

Match vrijdag 19 februari

Tegenstander: De Pasjotters

Als laatste voorbereiding op de confrontatie met de Plaskes spelen we tegen onze bevriende club.
Wie komt (niet)?

- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 6-4

Bruno (G), Erwin, Johan, Nico

De eerste wedstrijdhelft was in evenwicht. In de tweede wedstrijdhelft waren de Soccerboys fysiek sterker waardoor ze het verschil konden maken.
Feit van de dag: Beide ploegen verschenen slechts met vier spelers aan de aftrap.

Nico zei

Allé ik ga de uitdaging aan, op vrijdag zaalvoetbal en op zondag veldvoetbal


Koen zei

veeeel goesting, maar moet wegens kuitblessure voor beiden passen. (ga wel komen kijken op zondag)


Michaël zei

ik zal er wellicht niet zijn op vrijdag


Erwin zei

Dan ben ik nr 4.


Erwin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

johan zei

ik ga proberen te komen


johan zei

ik ga proberen te komen