27 januari 2010

Match vrijdag 5 februari

Tegenstander : FC Dikken

Na een ganse maand onderlinge duels, wordt dit de eerste echte wedstrijd van 2010. Wie komt (niet)? Opgelet de week erna, vrijdag 12 februari, spelen we NIET ingevolge een gesloten sporthal.
- - -
Soccerboys - FC Dikken : 11 – 2

Bruno (G), Pascal, Johan, Wannes, Davy, Koen, Nico

De SB namen een valse start waardoor FC Dikken de score kon openen. Wat de SB nadien serveerden was bij momenten om handen en vingers van af te likken mede dank zij enkele pareltjes van doelpunten zoals bv. een combinatie van vier spelers waarbij de bal de grond niet raakte en magistraal door Johan in doel werd gewerkt, of het door Bruno ingooien van de bal tot aan de voorlijn van de tegenstander, het terugkoppen van Davy naar Pascal die op zijn beurt de bal binnenkopt,…

Nico zei

Ik teken present


johan zei

3


Bruno zei

4


Nico zei

davy is vijf


Anoniem zei

Beste vrienden,

ik zal ook van de partij zijn, ik sta blijkbaar nummer zes in rangschikking,

maar als er routiniers opduiken na mij, dan ga ik met plezier opzij hoor,

alvast tot vrijdag, beste groeten, Pascal


Tim zei

ik ga nog een week passen. zal wel komen kijken


Michaël zei

Ik kom niet en laat mij vervangen door Pascal ;)


Anoniem zei

na 15 minuten zal ik ook speelklaar zijn, als mijn broer welkom is komt hij ook ^^


Koen zei

de eerste 7 die zich hebben aangemeld spelen...


Erwin zei

Ik geraak er niet tijdig, maar jullie zijn al met minstens 7. SUCCES