14 november 2009

Match vrijdag 20 november

Tegenstander: Los Toros Locos

Wie komt?
---

SoccerBoys - Los Toros Locos: 17 - 2

Bruno (G), Michael, Nico, Tim, Erwin, Johan, Davy

De eerste vijftien minuten was het nog een evenwichtige match. 1-0 voor de SoccerBoys. Op basis van de tussenstanden na 30 minuten (5-0) en na 45 minuten (14-0) kunnen we kort zijn: De SoccerBoys waren gewoon beter temeer de meerderheid van de doelpunten gescoord werden na het volledig uitspelen van de tegenstander. SB Johan verwoorde het voor de microfoon van Belgacom TV als volgt "We bewogen veel en goed en vonden elkaar vlot".

Koen zei

ikke zulle dare zijne


Michaël zei

ik zal er ook zijn om die stieren te temmen


Tim zei

ben nummer 3


Bruno zei

vijf... da's al een ploeg


Nico zei

Ik zal er ook zijn. Hoe? Dat weet ik nog niet. Een Griet (nietwaar Koen) probeert me te overmeesteren. Hopelijk komt ze niet van Mexico!


Koen zei

ik ga niet komen, een vervelende kwetsuur aan de kuit achtervolgt mij sinds vorige week. Doet teveel pijn en ga mijn benen wat rust gunnen...


Erwin zei

dan zal ik nr 6 zijn als ik goe kan tellen.


johan zei

awel ge zijt er allemaal jaloers op op zo een goed interview