24 november 2009

Match vrijdag 27 november

Onderling duel

Oorspronkelijk was een onderling duel voorzien maar omdat de Plaskes hun tegenstander de match geschrapt had, ontvingen we van de Plaskes een uitnodiging om vrijdag tegen hen een partijtje zaalvoetbal te spelen. Indien blijkt dat we met teveel SoccerBoys zijn, behouden we ons onderling duel.
Nieuwsupdate: We zijn op dit ogenblik al met zeven, dus schrappen we de match met de Plaskesvrienden en spelen we het voorziene onderling duel.
- - -
Onderling duel : 7 - 6

Blauw: Koen(G), Johan, Michael, Steven, Nico
Wit: Bruno(G), Jeroen, Tim, Davy, Peter, Jan


Het eerste half uur was het spelniveau van blauw op alle vlakken hoogstaand en moest wit het spel ondergaan. Indien wit dan toch eens tot aan de overzijde geraakte, was er nog Koen in zijn nieuwe gedaante als keeper. 5-1 na 30 minuten. Wit voerde stelselmatig de druk op waardoor blauw terugplooide en op korte tijd vier doelpunten moest slikken. In een spannend slot kon blauw alsnog de voorsprong behouden. Indien de wedstrijd vijf minuten langer had geduurd, was wit met de drie punten gaan lopen.

Nico zei

Onderling duel of niet, ik zal er zijn. En ik garandeer dat de afwezigen (in de cafetaria) ongelijk gaan krijgen.


Koen zei

ik kom ook , maar ga misschien in de goal staat (met mijn kuit...)


Michaël zei

ik kom ook
hopelijk zonder blessure want de plaats in de goal wordt duur ;)


Tim zei

ik kom ook af. Stel wel voor als we onderling spelen dat iedereen zijn dubbele uitrusting meebrengt. Zo kunnen we niet in herhaling vallen als vorige week.


johan zei

ik kom ook ik ben dan nr 5 steven en zijn broer komen ook is dus 6 en 7!


Bruno zei

Allez lap, sjans of ge had gene keeper tegen de plaskes. Kzal dan ook maar komen als't onderling duel is :)


[JoC] SoLiAh (jan) zei

Ik en wannes zullen ook van de partij zijn :) dus 9 en 10 zijn ook binnen !! :D


Nico zei

Is de Voorzitter niet onschendbaar?


Erwin zei

Aangezien jullie toch al met 10 zijn slaag ik een weekje over.