30 augustus 2009

Match vrijdag 4 september

Onderling duel.

Wie komt (niet)?
- - -

Onderling duel : 7-9

Blauw: Koen, Tim, Johan, Nico
Wit: Wannes, Jan, Willy, Michael, Bruno

Jan en Wannes, zonder coatching van de papa, rolden in hun eentje de blauwe ploeg op. En op welke manier? Ze deden ons met heimwee terugdenken aan de beste periode van de broers Mpenza. De toekomst voor de Soccerobys lijkt verzekerd.



Koen zei

ik zal er zijn


Michaël zei

Ik zal er ook zijn (2).


Bruno zei

i'll be there! kan wel zijn dat ik een kwartierke later ben, moet namelijk langs bij de boekhouder ai ai ai :D


Nico zei

hier is vier


Tim zei

ben dus nr 5


willy zei

Ik kom waarschijnlijk ook.


johan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei

Ik zal wellicht ook iets later zijn.
Mijn boekhouding is wel al in orde:-P.


Wannes zei

ik en mijn broer komen ook ma ebbe een bekke probleme gat met internet