09 augustus 2009

Zaterdag 29 augustus

Veteranentornooi Herne.
De veteranen van FC Herne organiseren dit jaar opnieuw een tornooi. De wedstrijden, zeven tegen zeven, worden gespeeld tussen 9u30 en 16u00. De Soccerboys hebben hier hun eer te verdedingen, van de laatste drie edities, wonnen de SB er twee. Wie kan zich die dag (niet) vrijmaken?
- - -
De SoccerBoys zijn ingeschreven!!! Onze kwalificatiewedstrijden vinden plaats om 10u30, 12u00 en 13u45. Vervolgens dient er nog één wedstrijd gespeeld te worden. Het tijdstip hiervan is afhankelijk van het behaalde resultaat tijdens de eerste drie wedstrijden. Eén wedstrijd is telkens 2 x 15 minuten. Voldoende kunnen wisselen wordt dus de boodschap.
- - -
SoccerBoys stranden op vijfde plaats

Bruno (G), Koen, Johan, Pascal, Michael, Cédric, Davy, Tim, Nico
Poulewedstrijden:
SB - De Bouwvrienden: 2 -2. Langs beide zijden tekens een floddergoal, prachtige kopbalgoal van Pascal, SB hebben in de eerste helft het vergeten af te maken.
SB - Ludovic-Boys: 6 - 1. Soccerboys gewoon te sterk. Van een echte wedstrijd was er geen sprake. Mooie uitgespeelde acties bij de SB.
SB - De Bumpers (latere winnaar van het tornooi): 0-1. Spannende wedstrijd, een gelijkspel had een juistere weergave geweest.
Eindstand binnen de reeks: SB en De Bouwvrienden hebben eenzelfde puntenaantal, gelet de Soccerboys minder gescoord hebben, eindigen ze derde.
Eindwedstrijd:
SB – De Reinaertvrienden: 6 – 3. Er was opnieuw niet echt van een wedstrijd sprake.
De SoccerBoys eindigen vijfde. Rekening houdend dat dit tornooi door de SB de twee laatste jaar gewonnen werd, is dit een magere uitslag. Zou het aan de zanderige ondergrond te wijten zijn?

Nico zei

Ik wil me wel vrijhouden. Ik vind wel dat we minstens met 9 moeten zijn om een deftig resultaat te kunnen halen.


Koen zei

ik zit die dag met nen buurtBBQ. In de voormiddag zou ik eventueel kunnen meedoen.


Tim zei

ik kan me in de namiddag vrijhouden zal dit ook proberen te doen in de voormiddag. Dus schrijf me maar op in de namiddag.


Bruno zei

Ik hou die dag voorlopig vrij


Michaël zei

Indien er voldoende kandidaten zijn, wil ik wel meedoen.


Erwin zei

Ik zal er niet zijn, mag dat weekend werken.


johan zei

ik wil deze dag in mijn agenda tot nu toe ook vrij houden...


Anoniem zei

Beste vrienden,

hoogstwaarschijnlijk zal ik van de partij zijn voor veteranentornooi, definitieve bevestiging tweede helft van volgende week,

is het mogelijk om einduur van gebeuren door te geven, dank je wel,

tot gauw, Pascal


Michaël zei

16h als de beschrijving klopt...


Anoniem zei

beste vrienden,

ik kom volgende week zaterdag af voor het voetbal, ik zal er zijn rond 9u15,
Michaël, ik wou checken of ons matchprogramma misschien eerder eindigde dan 16u, maar toch dank voor de opmerkzaamheid,
gelieve wel voetbalplunje van soccerboys te voorzien voor mij,

tot volgende week, Pascal


Davy Develer zei

Ik ben er uiteraard bij!!!


Koen zei

1e en 2e match zal ik er zeker zijn, kans is heel groot dat ik ook tot en met de 3e match blijf (BBQ begint hier maar om 16.00u)


Nico zei

Ik zal voor de vier wedstrijden inzetbaar zijn. Uit goede bron heb ik vernomen dat onze tegenstanders de bouwvrienden, de bumpers en een zaalvoetbalploeg van Gent zijn.


Tim zei

ik teken present vanaf de eerste match


Tim zei

ik teken present vanaf de eerste match


Michaël zei

We zaten gewoon nog niet goed in vorm.
En de tegenstanders waren toch iets sterker dan de voorgaande edities.