29 oktober 2008

Match vrijdag 31 oktober

Onderling duel. 3 - 5

Blauw: Nico, Johan (G), Steven, Erwin, Davy
Wit: Tim, Bruno (G), Uros, Nikolai, Ugljesa

Feit van de dag: Nico geveld door een Servische voet (Uros) waardoor de match een minuut voor tijd werd stopgezet...

Michaël zei

Ik kan niet komen wegens een match met de Plaskes...


Johan zei

ik ben dan nr 1


Davy Develer zei

Ik nr. 2


Bruno zei

3


Tim zei

nummer 4


Nico zei

Ik ben nummer vijf. Is het niet beter dat we een week overslaan? Want we komen maar aan een halve ploeg.


Bruno zei

ik zal wat serven meebrengen :D


Bruno zei

Tekenen present: Nikolai, Ugljesa en Uros. Dat maakt 8 :D


Stevinho zei

nr. 9


Nico zei

Het is duidelijk: WE SPELEN POTVERDOMME!!!! Ik informeer nog even bij Cédric.


Stevinho zei

ik kom ook


Koen zei

ik ga de plaskes versterken dus sla een weekje over