13 oktober 2008

Match vrijdag 17 oktober

Tegenstander: ZVC Dynamo

Wie komt (en wie niet)?

SoccerBoys - ZVC Dynamo : 19 - 3

Bruno (G), Johan, Tim, Ivan, Koen, Nico

De Soccerboys overklasten de tegenstander met bij momenten prachtig combinatievoetbal.

Davy Develer zei

ik kom af.


Bruno zei

twee


Johan zei

nr 7 - ale indien we met niet teveel zijn he


Davy Develer zei

Nummer 1 geeft zijn nummer af. Ik kan toch niet komen. Had al een afspraak en was het een beetje vergeten. Dus het zal voor volgende week zijn. Toedeloei


Nico zei

Momenteel zijn we met 6. Mocht er nog iemand komen, dan haak ik wel af gelet het voor mijn al moeilijk was om te komen. Indien we met zes blijven, zal ik er zeker zijn en zal ik er eens een ferme lap op geven!!!


Johan zei

er zijn precies veel twijfelaars, ja ze worden al een dagje ouder en de fysiek laat het afweten... de jonge oude garde zal de boel recht houden