26 augustus 2008

Zaterdag 30 augustus 2008

Veteranen tornooi Herne

Aanstaande zaterdag nemen de SoccerBoys opnieuw deel aan het voetbaltornooi georganiseerd door de veteranenploeg van Herne. Drie jaar geleden gingen wij met de beker met de grootste oren lopen, we moeten de eer dus hoog houden. De matchen van de voorronde zijn bekend en zijn de volgende:
10u00: Reinaertvrienden - SoccerBoys (0-5)
11u00: SoccerBoys - Schoonbroers (2-1)
13u00: SoccerBoys - Veteranen Herne (1-0)
13u30 : Veteranen Dworp - SoccerBoys (0-4)
14u00 : SoccerBoys - Bouwvrienden (2-1)
Er wordt telkens met zeven spelers gespeeld. Gelet op het drukke programma (vooral in de namiddag) zouden we steeds met minstens 9 spelers aanwezig moeten zijn. Wie kan er (niet)?
OPGELET: Vrijdag wordt er geen zaalvoetbal gespeeld!

---
Soccerboys winnen voor tweede keer veteranentornooi

Bruno(G), Koen, Davy, Nico, Tim, Cédric, Denis, Vincent

Door alle wedstrijden te winnen, hebben de Soccerboys met het maximum van de punten het tornooi gewonnen. De Soccerboys scoorden zelf 15 keer en kregen slechts twee doepunten tegen! Chapeau aan de ploeg!!!

Koen zei

namiddag is geen probleem voor mij. voormiddag moeilijk.


Bruno zei

Ik zal er zijn (normaal gezien elke wedstrijd)


willy zei

Sorry, nog altijd knieproblemen.... Hou de reputatie van de Soccerboys in eer!


Koen zei

waar gaat tornooi door ? is da op de pleintjes aan de sporthal ?


Koen zei

waar gaat tornooi door ? is da op de pleintjes aan de sporthal ?


Tim zei

ik kan deze matchen spelen. Nadien wordt moeilijk. Het gaat door op de pleintjes aan de sporthal.


Michaël zei

In tegenstelling tot eerdere berichten zal ik niet kunnen meedoen. Misschien haal ik nog de wedstrijd van 15 uur.


Nico zei

Zoals gezegd zal ik er niet bijzijn. Cédric komt wel en kan nog een paar vrienden meebrengen. Natuurlijk is de vraag hoeveel moeten er mee komen?


Anoniem zei

Beste vrienden,
ik zal niet kunnen deelnemen aan dit tornooi omwille van al te veel deadlines volgende week, sorry dat ik er niet bij kan zijn,
veel succes alvast en met beste groeten, Pascal


Davy Develer zei

Ik kom af. Ben heel de zaterdag vrij.