31 augustus 2008

Match vrijdag 5 september

Onderling duel.

Wie komt (niet) de kampioenenploeg vervoegen?


Onderling duel 10 - 16

Blauw : Koen, Pascal, Bruno, Steven
Wit: Yvan, Tim, Nico, Wannes

Davy Develer zei

Ik zal er zijn. En ik breng de beloning voor de winst op het veteranentornooi mee. Voor diegenen die niet weten wat het is, ... VERASSING


Koen zei

ik kom ook


Bruno zei

Een Verassing met één "R"? Dan blijf ik liever thuis :D Maar allez kom, tzal wel een graptjen zijn zeker dus kom ik toch :p


Nico zei

Voor een graptjen ben ik altijd te vinden, ik kom dus ook.


Erwin zei

Ik sla nog een keertje over.
(personeelsfeest)


Tim zei

ik kom ook


Stevinho zei

Normaal gezien kom ik


Anoniem zei

hey,

aangezien het een onderling matchke is, zal ik ook van de partij zijn,
trouwens proficiat met de winst van vorige zaterdag,

tot vanavond, Pascal