14 juli 2008

Verzekering Lichamelijke ongevallen seizoen 2008-2009

Beste vrienden,

nog een paar weken en 't is weer zover : de start van een nieuw seizoen.
Bij deze zou ik jullie willen vragen wie er (zoals voorgaande jaren) geinteresseerd is in een ongevallenverzekering. Heeft haar nut al bewezen, vraag maar aan Tim. De jaarpremie blijft 170,12 €. Zoals afgesproken op vrijdag 1 augustus kan iedereen 17 € overschrijven naar de rekening van de Soccerboys.

Erwin zei

Ik teken in. Groetjes en nog een "z0nnig" verlof.


willy zei

Alhoewel mijn knie nog altijd niet hersteld is, mag je mij ook verzekeren.


Johan zei

ok voor mij


Davy Develer zei

Ok voor mij ook, groetjes.


Nico zei

In zoverre ik nog te verzekeren ben, mag je me ook inschrijven.


Koen zei

ik doe uiteraard ook mee


Tim zei

ik schrijf me ook in. Komt zeker van pas.


Michaël zei

Doe mij ook maar een verzekering.


Stevinho zei

ook voor mij ok


Bruno zei

Hoe meer zieken hoe meer vreugd. Schrijf mij der ook maar bij :D