28 juli 2008

Match vrijdag 1 augustus


Onderling duel
Wie komt het nieuwe voetbalseizoen mee op gang sjotten?
---
SB Old stars - SB New generation 7 - 9
Wit : Bruno(G), Erwin, Koen, Michael, Nico
Blauw: Tim (G), Pascal, Johan, Steven, Davy

Waar in de kleedkamer nog wat lachwekkend werd omgedaan, werd op het plein de waarheid, de openingsmatch werd 30+ tegen 30-. Niettegenstaande de ouderdom konden de ouwe rakkers na een maand rust nog snel van wal steken en kwamen 1–0 voor. De jonge gasten waren niet onder de indruk, integendeel, mede via een goede verdediging en mooie opgebouwde combinaties liepen ze vlot uit tot 1– 5. De parkin(g)s(t)on(d) vol en katarakt deed zijn werk met een owngoal langs beide zijden van het plein. De ouwe rakkers vochten terug maar net toen de aansluitingstreffer in de maak was, schakelden de jonge gasten opnieuw een versnelling hoger en liepen opnieuw uit tot 8-5. Toen al bleek dat bij de ouwe rakkers de mascotten Willy en Maurits gemist werden. Bij het laatste fluitsignaal stond het 7-9. Iedereen tevreden: de jonge gasten met de uitslag, de ouwe rakkers omdat alle prothesen stand gehouden hadden.

Nico zei

Ik zal er zijn maar kan geen garanties bieden omtrent mijn fysieke paraatheid.


Johan zei

Voor mij is ook goed nu dat iedereen nog niet echt in orde (fit)is kan ik die oude rakkers (boven de 30) eens op hun doos geven...
tot vrijdag


Johan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Johan zei

vraagje voor de koen heeft hij nieuws blijkbaar heb ik ergens in een mailke het woordje "ons" gelezen...


Koen zei

aan iedereen : ik kom vrijdag sjotten. aan Johan : diene oude rakker van boven de 30 gaat 3 keer per week lopen (2 weken geleden 50.60 km op 1 week gelopen). Aan alle nieuwsgierigen... geduld is een schone deugd...


Bruno zei

(vanuit de taxi in Praag): ik kom ook om de Johan te bewijzen dat ge voor goed te keepen niet fit moet zijn :D


Erwin zei

Ik kom het nieuwe seizoen ook in gang sjotten, maar fit ??????


Erwin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei

Ik zal er zijn om de min dertigers op hun conditionele achterstand te wijzen.
Voor Johan: de geruchten lopen ver achter op de waarheid.


Stevinho zei

ik zal de jonge garde komen versterken ;-)


Nico zei

Dienen jonge rakker met zijnen grote mond vergeet blijkbaar dat hij rap nen ouwen rakker zal zijn.