04 maart 2008

Match vrijdag 7 maart

Onderling duel. Wie komt?

---

Onderling duel : 14 – 7

Blauw: Bruno (G), Nico, Erwin, Jan, Wannes
Wit: Ivan (G), Willy, Tim, Michael


Wit nam bij aanvang de match onmiddellijk in handen door 3x op rij te scoren. Blauw zag dat het niet goed was en probeerde nog gauw een witte speler om te kopen met een proper gewassen blauwe shirt, maar toen dat niet scheen te lukken kwam blauw tot het besef dat er moest gevoetbald worden. Met succes: na ruim een half uur spelen stond het 5-5, waarna de twee jonge spitsbroeders zich ontpopten als ware goalgetters...


Quote van de dag: Bruno na 15 minuten spelen en bij 0-3 achterstand: Bluven spelen, ze (de tegenstander) werren muug

Nico zei

Gezien Anthon geen sneeuw gevonden heeft, zal ik vrijdag weer op het plein staan.


Michaël zei

ik probeer zeker te komen
wegens het overlijden van mijn grootmoeder is dit nog niet zeker


Erwin zei

Ik zal er zijn


willy zei

We zijn nog maar met 4.


Bruno zei

ik kom ook


ivan zei

6 en misschien 7 en 8


Tim zei

Sorry voor het late antwoorden maar doe zeker mee. Dus ben ik nummer 7, 8 of 9 naar gelang met hoeveel man ivan komt.