24 februari 2008

Match vrijdag 29 februari

Tegenstander : De Pasjotters

Wie komt het zwakke spelniveau van over twee weken tegen de Pasjotters mee opkrikken op deze schrikkeldag?

- - -

Yvan (G), Erwin, Jan, Bruno, Tim (Pasj)

Slechts 4 blauwe musketiers durfden voor dit duel present tekenen, zodat 1 Pasjotter ons vijftal moest aanvullen. Er volgde een evenwichtige partij die op een billijk gelijkspel eindigde (7-7).

Nico zei

Gezien ik het niemand wil aandoen om mij te moeten zien voetballen met skilatten onder mijn voeten kom ik niet.


Koen zei

de komende 2 weken kan ik er helaas niet bijzijn . Ik ga Anton een bezoekje brengen.


Bruno zei

Naar goede gewoonte zal ik er zijn :)


ivan zei

Allee, twee keepers al... en ne zoon van


Erwin zei

Ik kan er ook zijn, dat is al 4


willy zei

Ik zie dat ge de oude garde nog kunt gebruiken. Tot vrijdag. Ik denk dat onze keeper in bloedvorm zal moeten verkeren...


Johan zei

Mannekes ik ga moeten forfait geven wegens ziekte. Waarschijnlijk wordt volgende week ook moeilijk... Dat laat ik nog weten.


Tim zei

ben ook gaan skiën dus kan ik niet komen


Anoniem zei

scoren scoren scoren!!!
Anthon