12 december 2007

Match vrijdag 21 december


Tegenstander: De Plaskesvrienden

Na hun nederlaag op 10 november dagen de Plaskes ons opnieuw uit. Willy, Ivan, Michaël, Nico en Bruno (G) maakten toen het verschil (12-9). Dit keer zal wordt er opnieuw zaalvoetbal gespeeld in Herne.

Wie komt?

Ter info: Op vrijdag 14 december wordt er niet gespeeld.
---
SoccerBoys - De Plaskesvrienden: 8-7
Bruno(G), Koen, Erwin, Johan, Steven, Tim, Nico

Onmiddellijk na het eerste fluitsignaal grepen de Soccerboys de Plaskes bij de keel. En hoe!!! Na vijf minuten stond het 3-0. Van koud pakken gesproken. Niettegenstaande een evenwichtig balbezit liepen de Soccerboys verder uit, onder meer omdat de Plaskes vergaten dat ook het doelhout een tegenstander kan zijn. Na een half uur stond het 8-2, match gespeeld zou je denken. Op vraag van de Plaskes werd van kant gewisseld en blijkbaar was dit de Soccerboys niet goed bekomen. Het liep voor geen meter meer en de SoccerBoys werden, door gebrek aan concentratie, samenspel, inzet,… , bij momenten volledig weggespeeld. Vermoedelijk was dit het slechtste half uur uit de geschiedenis van de SoccerBoys. Het werd beven tot het allerlaatste fluitsignaal om de overwinning alsnog binnen te halen.

Bruno zei

Ik kom.


Koen zei

uiteraard zal ik er ook bijzijn


willy zei

Ditmaal kan ik er spijtig genoeg niet bijzijn. Laat jullie niet doen.


Michaël zei

Is het nu vrijdag of zaterdag?
Vrijdag kan ik niet.


Nico zei

Als de Plaskes afgedroogd moeten worden, ben ik er graag bij.


Tim zei

ik zou graag tonen aan de plaskes dat alles goed is met de knie. Daarom ga ik ook van de partij zijn. ben dus nr 4


Johan zei

ik kom ook maar of het een versterking is laat ik in het midden. Fysisch zal ik aanwezig zijn dus 4+1 maakt 5 he.


Bruno zei

Johan, daar twijfelen wij niet aan. (Aan wat, dat laat ik op mijn beurt in het midden... :-P).
Laten we eens als TEAM een doel vooropstellen, ipv de individuele prestaties in de kijker te zetten. Met meer dan 7 goals verschil winnen bijvoorbeeld :D


Nico zei

Manager Marcel VR meldt dat de Plaskes uiterst scherp staan, afgelopen weekend wonnen ze met 4-2 van de Moleculen. We zijn gewaarschuwd!


Erwin zei

Ik kom ook af, tot vrijdag


Stevinho zei

Een zeer grote kans dat ik kom vanavond