25 december 2007

Match vrijdag 28 december

Tegenstander: De Plaskesvrienden


Vooreerst werd geopteerd om het jaar af te sluiten met een gemengd duel. We verschuiven deze match echter naar eind januari, en spelen die dag in Zottegem mini-voetbal tegen de Plaskes.
De aftrap is om 20u30 in de sportzaal in Zottegem.


Belangrijke opmerking: Er wordt 1,5 uur gespeeld. Zowel de manager als de sponsor vragen een rechtzetting van de zwakke prestatie van afgelopen match.

---

De Plaskesvrienden - SoccerBoys : 12 - 24

Bruno(G), Koen, Willy, Tim, Michaël, Nico

Er werd in de breedte van de zaal mini-voetbal gespeeld. Door dit kleinere terrein wisten we dat er veel zou worden gescoord. De Plaskes begonnen gretig aan de match (1-0), maar de Soccers kwamen snel langszij. Na een half uur spelen stond het 2-7 en had de thuisploeg nog maar weinig kunnen laten zien (na de vroege treffer nog slechts een omgezette strafcorner). Toch verloren de Soccers opnieuw hun concentratie en net als in vorig duel konden de Plaskes hun achterstand opnieuw doen slinken (5-7). Ook in de tweede match-helft volgde er nog een evenwichtig kwartier (10-12), maar in het laatste half uur werden de Soccers opnieuw wakker en bouwden Nico, Michaël en Tim met fraaie goals de voorsprong verder uit. Achteraan hielden stofzuigers Willy en Koen, in de rug gesteund door Bruno, het spel gesloten. Trainer Marcel zag dat het goed was en verliet vroegtijdig het stadium.
Een minuut voor tijd dachten de Plaskes de laatste goal te hebben gescoord (12-23). Maar dat was buiten de flipperkastcombinatie van de Soccers gerekend, die de bal nog een laatste keer in de jackpot van de tegenstander flipperden. Dubbel en dik verdiend!

Koen zei

leuk, zal het eens voorstellen. Ik doe zeker mee, waarschijnlijk wel met 2


Bruno zei

Idem dito. Stel voor om die match zonder puntentelling te werken, kwestie dat de duels met de dames een beetje sportief en de contacten boven de gordel euh halsketting blijven :)


Johan zei

voor ons 2 zal niet lukken diene vrijdag zit met een verjaardagsfeest


Erwin zei

Voor ons zal het ook niet gaan en daarbij het zou niet eerlijk zijn. Katelijne telt nu voor 2. Ik zal waarschijnlijk wel meespelen.


Bruno zei

Johan, is er evt. een andere datum in december of begin januari waarop jullie kunnen meespelen?


Tim zei

wij zullen met twee van de partij zijn.


Bruno zei

Tweede ronde... :)
In principe zal ik erbij zijn. Koen, check jij eens of de zaal in Zottegem al gereserveerd is, en zo ja wanneer er gespeeld wordt.


Koen zei

ook hier zal ik zeker bijzijn


Michaël zei

ik kom ook


Tim zei

zal ook met 2 van de partij zijn. In die op het veld rondloopt en een die gaat supporteren.


Erwin zei

ok, ik kom waarschijnlijk ook


Nico zei

Willy, ik wil je oppikken aan de oude pomp in Viane.


willy zei

Ik kom de troepen versterken (?). Nico, geen nood voor een lift, ik kom zelf rechtstreeks naar de sportzaal. Is het adres van de zaal : Bevegemse Vijvers 1? Tot vrijdagavond.


Koen zei

willy , da's idd het adres. Aan de anderen , ik zal jullie tegen 20.00u opwachten aan de VIP parking . (willy, just in case, mijn gsm 0477/300.594)