01 februari 2007

zaterdag 3 februari 2007 : Militaire dropping

VZW Adventure Waregem & Friends organiseert een "militaire" dropping, m.a.w. een dropping uitgewerkt in militaire omkadering (uniformen,camouflagenetten,militaire jeeps en trucks, mogelijks een Hummer, FBI, SWAT, ...). Deze dropping is toegankelijk voor iedereen (vanaf 16 jaar) die aan een goede wandeling, gewone dropping of heksentocht ook kan deelnemen. De deelnemers worden naar een drop-off gebracht van waaruit de tocht (+/-12km) start met o.a. naast 2 bevoorradingen ook een "sniperhunt" (zoeken naar een verborgen sniper), een "objectsearch" (zoeken naar een voorwerp doch ...), een militaire kwis, 2 kleine survivaloefeningetjes, ... Niemand wordt verplicht één of andere opdracht uit te voeren, wie wel deelneemt sprokkelt punten voor de eigen groep. Later wordt op de website een algemene rangschikking bekend gemaakt. Na de inspanning is er nog ruimte om uit te blazen en te bekomen bij warme of koele dranken, in een aangename sfeer. Inschrijvingsbedrag = 10€ per persoon. Meer info is te vinden op www.adventurewaregem.be
OPGELET: ER IS VOOR ONS EEN GROEP GERESERVEERD EN WE VERTREKKEN OM 19U00. Nu alleen nog het juiste aantal deelnemers!

Bruno zei

Ziet er leuk uit! Ik kom zeker af...


Koen zei

ik wil da ook wel vrijhouden....


Tim zei

Ons mag je er ook bijschrijven. Wij doen zeker mee.
TNT


Michaël zei

Ik wil ook wel meedoen :p.


Johan zei

ben zeer geïnteresseerd, wil deze datum wel vrijhouden


Nico zei

Ik doe zeker ook mee. Volgens mij zijn we met genoeg om voor ons al een vertekuur te laten vastleggen. Vraag ik zo laat mogelijk? Extra kandidaten kunnen natuurlijk nog altijd bijkomen.


Michaël zei

lijkt inderdaad aangewezen als ze vanaf 15h00 starten...
Koen en ik moeten voetballen.


Erwin zei

Wij willen ook wel meedoen, maar moeten wel nog kinderopvang zoeken, maar dat lukt ons hopelijk wel
Katelijne & Erwin


Nico zei

Ik heb de organisatie laten weten dat we wensen mee te doen en zo laat mogelijk willen vertrekken.


willy zei

Niet mogelijk voor mij.