04 februari 2007

Match vrijdag 9 februari

Onderling duel.

Blauw: Bruno (G), Tim, Maurits (out 5'), Luc, Jan, Thomas, Tom
Wit: Ivan (G), Johan, Koen, Michaël, Willy, Wannes, Frederik

Koen zei

me first


willy zei

ik kom op voorwaarde dat Tim zweert dat hij ditmaal geen catchgreep op mij zal toepassen.


Johan zei

ik kom mij inschrijven enkel als er wormen zijn


Michaël zei

Ik zal de koffer met wormen wel voor je komen zoeken, Johan;-).


Nico zei

Ik kom maar dan wel om in de goal te staan. Dat wordt gegarandeerd een doelpuntenfestijn!!!


Bruno zei

Den dezen zal er ook wezen.
Moeten wij tussen de regels lezen dat de witten zijn teenpezen nog niet zijn genezen?


Tim zei

ik kom ook, voor Willy zal geen catchgreep doen op hem. Trouwens dat was er wel geen, maar een veel te snelle en mooie beweging van u Willy


Erwin zei

Kom ook af