03 maart 2024

Match vrijdag 8 maart

 Tegenstander : Zwanstni City

Wie komt (niet) tegen deze tegenstander aangegeven door Dennis?

- - -

Soccerboys - Zwanstni City : 7 - 2

Johan (1/4G), Dimi (3/4G), Michael, Christophe L, Kris, Mathieu, Gijs

Vooraf zei Dimi dat hij niet in vorm was maar bij zijn eerste balcontact was het al meteen 1-0. Nadien was het wel gedaan en ging hij keepen. Rustig maar gestaag bouwden de SB's de voorsprong uit met als vierde goal een PARELTJE! Alles in één tijd over meerdere spelers met finaal een Kevin-De-Bruyne-pas van Christophe en het afwerken van Johan. Na verloop van tijd moesten Kris en Johan geblesseerd aan de kant waardoor deze samen met Pascal, Bruno en Nico een volwaardige bankzittersploeg vormden. De overwinning kwam nooit in gevaar en in de slotseconden ronde Michael af met een heerlijke lob vanop eigen helft.


Dimi zei

+1


Gijs zei

+1


Loeckxie zei

Reserve +1


Kris saey zei

Reserve +1


Mathieu zei

+ 1


Michaël zei

+1 niet zwanzen, spelen!


Koen zei

+1


Koen zei

-1 (sorry, voor mijn beurt gesproken ouderlijke verplichtingen…)


Nico zei

Voor mij komt de match vrijdag te vroeg, ik neem wel plaats op de bank


johan zei

als ik kan tellen ben ik nr 7 ik zal wel keepen niet om te zwanzen


Bruno zei

ik zal op de bank toekijken met een pot zwansossiskes


Bruno zei

Dienen hun speeltegoed aan te zuiveren met minstens:
Pascal 3.75 euro
Wannes 15 euro
Christope V 15 euro
Christophe L 15 euro
Aaron 15 euro
Johan 15 euro
Stefaan V 15 euro
Ken 15 euro
Kevin 15 euro
Kris S 30 euro
Dennis 30 euro
Gijs 30 euro
Guido 30 euro
Koen 30 euro
Kenrick 30 euro
Jean-Marie 45euro
Michaël 45 euro


Kris saey zei

Aaah de financiële update 😀
Gestort 😉


DennisV zei

Saldo is aangevuld- merci voor de match mannen!