08 januari 2024

Match vrijdag 12 januari

 Tegenstander wordt gezocht.

Wie komt (niet)?

johan zei

+1


Koen zei

+1


Nico zei

+1


Mathieu zei

+ 1


Anoniem zei

+1


Loeckxie zei

Indien jullie geen tegenstander zouden hebben kunnen we misschien onze teams samenvoegen. De pasjotters zijn op dit ogenblik met 7...


Michaël zei

+1


Nico zei

De tegenstander schuift door naar volgende week. Als wij de Pasjotters vervoegen zijn we met 13. Vraag1: Is dat geen probleem voor de Pasjotters? Vraag2: Zijn de SB's beschikbaar om 20u00? Of spelen we als alternatief van 20u30 tot 21u30 en betalen we elk een half uur?


johan zei

20u is voor mij krap.

ik start dan liever om 20u30


Guido zei

Ik stel het voor aan de ploeg, ik koppel nog terug.


Guido zei

Sommigen bij ons verkiezen om 20u te spelen. Is er bij jullie voldoende animo daarvoor?


Bruno zei

Door gescheurde meniscus zie ik mij helaas genoodzaakt de keeperwanten aan de spreekwoordelijke haak te hangen. Ik kom af en toe wel nog kijken.


johan zei

ik kan mij aanpassen om 20u het is gewoon iets meer stressen :)


johan zei

oei fox dat is inderdaad de korte pijn. Stom om op deze wijze te stoppen!
Jammer, mooie carriere gehad bij de SB!

De transferperiode is nog open in januari tot eind februari, we gaan onze scouts moeten uitsturen. Mogelijks is een buitenlandse keeper financieel meer haalbaar dan een Belg.

ciao


Nico zei

Ik annuleer ons uur en wie wil kan om 20u met de Pasjotters meespelen. Ik ga pas maar tegen 18u00 zicht hebben of ik er tijdig geraak. Voorlopig moeten jullie met mij geen rekening houden.
De Sb's zonder de fox zullen nooit meer dezelfde zijn! :-(


Anoniem zei

20u haal ik niet , zal dan jammer genoeg zonder mij zijn


Guido zei

Ok ik laat weten dat we om 20u spelen

Mooie periode tegen en samen met jou Bruno, jammer dat een blessure er een einde aan maakt!


Koen zei

20 u haal ik niet . Zal dan jammer genoeg zonder mij zijn morgen.


Koen zei

Bruno , jammer maar alle begrip . Zal inderdaad nooit meer hetzelfde zijn zonder jou


johan zei

Mannekes ik zal morgen in de namiddag pas beslissen of 20u haalbaar is, maar voorlopig is het tricky


johan zei

ik kom de diensten vervoegen, graag bij voorkeur te starten in de goal!


Bruno zei

Ben straks in Herne en kom trakteren!