21 november 2023

Match vrijdag 25 november

 Onderling duel

Gelet er geen enkele tegenstander aanstaande vrijdag kan spelen, zijn we genoodzaakt onderling te spelen. Hopelijk is er voldoende interesse. Wie komt (niet)?

Wat een anti-climax: De soccerboys worden verdrongen door een bende senioren! --> geen wedstrijd

johan zei

ik ga overslaan deze week, mijn bil laten rusten


Gijs zei

+1


Bruno zei

Mogelijks. Knie is nog niet helemaal ok.


Michaël zei

25 september kan ik niet.
Gelukkig gaat het hier om Nico die een dagje, euh jaartje, ouder wordt.
25 november +1


Bruno zei

Twee ballen gekocht.
@Michaël: gecorrigeerd :)


Mathieu zei

Ik pas, wa ziekjes.


Koen zei

+1


Anoniem zei

+1


Nico zei

ik kan en Wannes ook.
Wat doen we? Als ik goed kan tellen, zijn we slechts met 6 en een tegenstander is deze week onmogelijk


Dennis zei

+1 ik kan eventueel nog wat volk vragen


Koen zei

6 lijkt mij te weinig voor een onderling duel…


Nico zei

Ok Dennis, we gaan er voor!
Kijk maar of je nog wat volk kan meebrengen.
Ik vraag het morgen aan JM.


Bruno zei

Ik ben beschikbaar tussen de palen maar de verwachtingen zullen moeten worden bijgesteld...


DennisV zei

Ik neem alvast 3 man mee :)


Michaël zei

Het was blijkbaar toch 25 september…


Bruno zei

Bende senioren? hoe? wat? ... :D


Nico zei

Michael en Wannes waren niet opgewassen tegen zo'n bende bejaarden