23 oktober 2023

Match vrijdag 27 oktober

 Onderling duel

Wie daar (niet)?

- - -

Onderling duel : 10 - 7

Blauw : Bruno (G), Nico, Mathieu, Mats, Sem, Johan
Oranje : Guido (G), Dimitri, Wannes, Michaël, Gijs, Koen

Zeer aangename en onderhouden wedstrijd, waarbij pas op het einde, de wedstrijd in het voordeel van blauw kantelde.

Quote van de dag: Wannes bij zijn goal door een lobbal vanop eigen helft: "Ik dacht, ik kan maar proberen, dan moet ik minder lopen"

Bruno (G), Nico, Mathieu, Mats, Sem, Johan
Guido (G), Dimitri, Wannes, Michaël, Gijs, Koen

Nico zei

1, ik eindelijk dat resultaat van de hoogtestage eens zien


Gijs zei

+1


Mathieu zei

+ drie ( mats en sem zijn er ook bij )


johan zei

nr 6 als ik kan tellen.
mijn rode bloedlichaampjes zijn al drastisch gezakt na de stage.
prestatie zal navenant zijn vrees ik


Bruno zei

7


Anoniem zei

8


Koen zei

+1


Michaël zei

+0


Michaël zei

+1