27 augustus 2023

Match vrijdag 1 september

 

Onderling duel

De zomer is voorbij, start van een nieuw schooljaar en dus trappen we een nieuw seizoen op gang!

Wie komt (niet) mee aftrappen?

- - -

Bruno, Koen, Mathieu, Christophe L, Kenrick, Jean-Marie, Nico, Cymbeline

Er kwamen slechts 7 spelers opdagen waardoor Cymbeline nog opgetrommeld werd om 4 tegen 4 te spelen. Dank aan de Pasjotters om te depanneren!

Nico zei

Hier is 1


Nico zei

En daar is 2 (JM)


Koen zei

en hier is 3


Mathieu zei

Klavertje vier


Bruno zei

Het vijfde wiel!


Michaël zei

+0


johan zei

het 6e wiel, bij voorkeur als keeper!


Anoniem zei

+1 liefst als reservespeler


Gijs zei

+1 als er reserve spelers zijn


Anoniem zei

Reservespeler = Kenrick


Anoniem zei

Ik ga toch moeten passen voel mij onvoldoende hersteld van mijn longontsteking. Sorry voor de late afzegging. Johan


Nico zei

Wat doen we? Spelen of niet? Hoe moet ik de reservespelers interpreteren?


Anoniem zei

Als we met 10 zijn wil ik wel spelen maar ik zal al een match in de benen hebben. Mss zijn er wel nog pasjotters die een 2e match willen spelen dat weet ik niet.


Gijs zei

Ik ga der niet geraken. Later thuis dan voorzien en de 2 kindjes ziek.