02 april 2023

Match vrijdag 7 april

 Onderling duel

Wie komt (niet)?

- - -

Onderling duel : 2 - 3 

Blauw: Johan (G), Mahtieu, Gijs, Sem, Mats, Nico

Rood: Milan (G), Stefan, Christophe V, Guido, Kenrick, Christophe L

Van een verjongingskuur gesproken: op een week tijd is de gemiddelde leeftijd van onze spelers gehalveerd! In een gesloten wedstrijd duurde het maar liefst tot minuut 36 tot er een eerste maal gescoord werd. 0-1 voor rood. Met enkele fraaie reddingen bespaarde Johan blauw van een grotere achterstand  En toen het 1-1 werd, schakelde rood een versnelling hoger en werd het al snel 1-3. In de laatste minuut kon blauw milderen tot 2-3. Als de man van de match uit het verliezende kamp komt, weet je genoeg rood verdiende de zege.

Man van de match: Johan, als hij met zijn lange broek aan de aftrap staat, weet je genoeg, hij zal in vorm zijn en zo bleek ook.

Anoniem zei

+1 kenrick


johan zei

terug in normaal kostuum nr 1


Nico zei

Ik kom als speler deze keer


Koen zei

Nog aan ‘t zeetje, +0


Bruno zei

+0


Guido zei

+1


Mathieu zei

+ 3 ( mats en sem kunnen ook meedoen )


Loeckxie zei

Ik laat morgen nog weten of ik er geraak of niet. Voorlopig +0


Gijs zei

+0 geen auto beschikbaar om daar en terug te geraken.


johan zei

we zijn precies met niet veel :).
7 als ik goed kan tellen?


Nico zei

Jij kan goed tellen! JM kan ook niet. Ik zal morgen nog eens horen bij Stefaan en zijn zoon


johan zei

berichtgever via de Nico: Stefaan en Milan komen ook


johan zei

@Gijs: Mathieu wil je komen halen en terugbrengen. Goed Gijs?


Loeckxie zei

+1