12 februari 2023

Match vrijdag 17 februari

 Onderling duel

Wie zien we wel of niet op het plein.

Loeckxie zei

+1


Bruno zei

Ik ben niet 100% zeker dus veiligheidshalve +0


Nico zei

+1


Mathieu zei

+ 1


Anoniem zei

+ 1 Kenrick (zo fris als een konijn op de plein)


Michaël zei

De konijn op de plein.


Guido zei

+1


Kris saey zei

+1 is dat konijn ter plaatse te eten of take away?


Nico zei

JM komt alvast ook meeëten, maakt niet uit waar of bij wie ;-)


Anoniem zei

+ 0,

geveld door griep,

Pascal


johan zei

ik breng mijn geweer mee op al die konijnen af te schieten!


johan zei

de jager maakte een schrijffout:
de correcte zin: ik breng mijn geweer mee om al die konijnen af te knallen :)
komt Gijs ook? nieuwe speler, altijd leuk!


Koen zei

Ik breng de pruimen mee : +1


Bruno zei

Mijn patatjes zijn afgegoten, ik breng ze mee +1


Anoniem zei

+1


Koen zei

Er zullen geen pruimen zijn : -1 (mijn schoonmoeder haar verjaardag, we gaan langs. Was het vergeten )