15 januari 2023

Match vrijdag 20 januari

 Tegenstander : The All Black's

Uitzonderlijk op deze derde vrijdag in de maand geen onderling duel omdat we The All Black's op bezoek komen. Wie komt (niet)?

Bruno zei

+1


Loeckxie zei

+1


Kris saey zei

+1


johan zei

ik ga mij opgeven als eerste reserve. indien blijkt dat er 7 anderen zijn sta ik mijn plaatsje af. Ga niet teveel risico nemen met hamstring bij een tegenstander... ciao


Anoniem zei

+1 als er plaats is (Kenrick)


Michaël zei

+1


Koen zei

+0


Anoniem zei

ik kom als supporter, Pascal


Nico zei

Ik ga me ook nog moeten inhouden :-(


Mathieu zei

Voor mij is het ook nog een weekje te vroeg! Succes alvast !!!


johan zei

ik ga het mij nog niet riskeren. het wordt vermoedelijk een matchke met wat intensiteit en deze zal niet goed zijn voor hamstrings.
dus ik val af.
Ga eerste een onderling duel proberen.


Bruno zei

Ik ga de rit niet wagen met zomerbanden. Jean-Marie komt jullie versterken :)