20 november 2022

Match vrijdag 25 november

 Tegenstander: Onderling duel

Wie komt (niet)?

 - - -

Onderling duel : 5 - 6

Blauw : Bruno (G), Pascal, Mathieu, Dimitri, Jean-Marie, Christophe V

Oranje: Guido (G), Kris, Christophe L, Michael, Kenrick, Nico

Het eerste kwartier was voor oranje (1-3), het volgende halfuur was voor blauw (5-3) en het slot was opnieuw voor oranje (5-6) met beide doelmannen in een glansrol. DIKKE dankjewel aan de supersportieve Pasjotters om 2 uur te spelen of was het omwille van de 3e time ;-)

Feit van de dag: Aan het gaatje van de 3e time werd een wedstrijd tegen de vrouwenploeg van Herne versierd

 

Mathieu zei

Numero uno


Michaël zei

+1 meerwaardezoeker


Koen zei

+0 (5 dagen naar Lanzarote), maar vanaf volgende week hoop ik op een definitieve comeback


Nico zei

+1


johan zei

ik ga nog passen hamstring wil niet meewerken


Bruno zei

+1


Anoniem zei

+1


Anoniem zei

+ 1, Pascal


Nico zei

Ziet er voorlopig niet goed uit, Dimitri bij 2 ploegen en ik bij 3 ploegen en telkens noppes, hopelijk kan de laatste ploeg alsnog


Loeckxie zei

Indien jullie alsnog onderling willen spelen zijn er misschien wel een paar pasjotters die nog een extra uurtje willen spelen... :)


Anoniem zei

Ik zie dat wel zitten Loeckx Kenrick


Kris saey zei

Ik wil gerust ook nog een 2e match spelen


Nico zei

Tegenstander heeft zonet laten weten met onvoldoende te zijn. Maar we zullen onderling spelen. Dank aan de Pasjotters. Ik zal de aanwezigen gelukkig maken in de derde time ;-)


Nico zei

+ JM