22 oktober 2022

Match vrijdag 28 oktober

 Tegenstander : ?

Wie zal er (niet) zijn?

UPDATE: Drie ploegen lieten weten niet aan voldoende spelers te geraken en de vierde ploeg heeft niet gereageerd ==> GEEN WEDSTRIJD

- - - 

Mathieu, Dimitri en Nico vervolledigden de Pasjotters om 20u

Anoniem zei

+1


mathieu zei


+ 1


Koen zei

Behoudens platte banden, corona, catechese van Bent (communie), blessures , ….zal ik aanwezig zijn. Is dat nog altijd op de Hernekouter dat er gespeeld wordt ? ������ + 1 dus


Koen zei

(Die vraagtekens waren smileys)


Michaël zei

Koen, kan je daar geen verzekering voor nemen of is er een leeftijdsgrens ;).
+1


Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

johan zei

ik ga nog passen tot na de Herfsvakantie


Nico zei

+1, maar hopelijk komt er nog een tegenstander opdagen.
Aanvraag naar 4e ploeg is weg...


Anoniem zei

+ 1, Pascal


Koen zei

Deze morgen opgestaan met een stijve kuit. Voelt als een lichte verrekking, maar als er morgen gesjot wordt kom ik sowieso , al is het om in de goal te staan. (Anders zouden jullie kunnen beginnen denken dat ik elke keer excuses zoek, wat echt niet zo is)


Michaël zei

Blijkbaar zit Koen nog in de wachtperiode en kan hij nog geen aanspraak maken op een vette vergoeding.


Bruno zei

Den dezen heeft ook vergeten reageren maar het zou geen verschil gemaakt hebben denk ik zo... :D