09 oktober 2022

Match vrijdag 14 oktober

 Tegenstander : FC Dikken

Wie daar (niet)?

- - -

Soccerboys - FC Dikken : 6 - 4

Bruno (G), Johan, Kris, Guido, Mathieu, Dimitri, Nico

De SB's zitten duidelijk in een positieve flow. Ook de tegenstander uit Lierde moest eraan geloven. In een fel bevochten wedstrijd stonden de SB's steeds voor mede dankzij een sterke eerste 15 minuten met enkele pareltjes van doelpunten. Een stevige verdediging onder leiding van Bruno en een scherpe aanval met Dimi aan het roer zorgden voor het perfecte plaatje.


Loeckxie zei

+ 0


johan zei

1 smalle


Koen zei

We gaan nog eens een poging doen : + 1


johan zei

Koen, genoeg wielen meepakken voor den auto, of uw loopschoenen of een fiets :).


Bruno zei

+1


Nico zei

+1 hopelijk loopt de wedstrijd op wieltjes voor ons


Koen zei

hopelijk tegen vrijdag beter. gisteren om mijn "prik" geweest en sindsdien hoofdpijn en koude rillingen... Ik ga ervan uit dat het tegen vrijdag over is...


Koen zei

@ Johan, heb veel geluk gehad. zal u vrijdag eens een foto van mijn band tonen....


Anoniem zei

+ 1


Kris saey zei

+ 1 moesten jullie nog een niet-vaste nodig zouden hebben ;-)


Koen zei

Momenteel lig ik in mijn bed met 38,7 graden koorts (na mijn vaccin gisteren). Weet niet wat morgen brengt. Ik wil gerust mijn plek afstaan aan een frisser konijn op de plein .


johan zei

Koen geraakt precies niet meer op het plein??? We zullen een kaarsje doen branden...
precies een pech seizoen...
troost u we hebben verleden een speler op een bank ondersteunt dus er is altijd hoop :)


Guido zei

+1


Nico zei

Als ik goed kan volgen, is dit voorlopig de ploeg: Johan, Bruno, Nico, Anoniempje (Pascal?), Kris en Guido. Er is dus nog 1 plaats vrij.


Koen zei

update : definitief zonder mij morgen - net een positieve coronatest afgelegd en nog steeds 38.1 ° koorts...


Mathieu zei

Nico, anoniem ben ik… blijkbaar is mijn naam niet gepubliceerd…


Anoniem zei

+1


Nico zei

Hierbij de definitieve ploeg : Johan, Bruno, Nico, Mathieu, Kris, Guido, Dimitri
Allen fris op het plein!