11 september 2022

Match vrijdag 16 september

 Onderling duel

Wie daar (niet)?

 - - -

Onderling duel : 7 - 7

Blauw: Bruno (G), Johan, Nico, Dimitri, Chirstophe V

Oranje: Dennis (G), Jean-Marie, Michael, Christophe L, Guido 

Als we de twee wedstrijdhelften afzonderlijk bekijken, lijkt het wel een tenniswedstrijd. 6-1 en 1-6.

Iedereen tevreden zou je denken maar voor blauw voelde dit als een nederlaag en voor oranje als een overwinning.

Man van de match: Chrisphe L door zijn actie in de cafetaria


johan zei

1


Bruno zei

2


Anoniem zei

3 Kenrick


Michaël zei

3


Kris saey zei

4


Nico zei

6


Koen zei

+0 (kinderen komen terug van zeeklassen en An is ook niet thuis)


Nico zei

JM = 7


Loeckxie zei

8 (+ ik trakteer na de match voor mijn b-day :))


Guido zei

9 Guido
10 Verboomen


Anoniem zei

+1


Nico zei

Ik ga voor 2 spelen, dan mag ik ook voor 2 drinken. Loeckxie is gewaarschuwd!


Mathieu zei

Ik pas- personeelsfeest 🥳


Nico zei

Dennis komt ook