01 mei 2022

Match vrijdag 6 mei

 Tegenstander : The All Blacks

Wie daar (niet)?

UPDATE: De tegenstander heeft niet bevestigd, dus spelen we onderling, 14 plaatsen beschikbaar!

- - -

Onderling duel : 6 - 8

Blauw: Bruno (G), Johan, Mathieu, Jean-Marie, Kris

Oranje: Nico (1/2G), Christophe (1/2G), Kenrick, Guido, Michael

Oranje liep 0-4 uit maar blauw kwam terug, ging erop en erover. 5-4. Een kantelpunt leek in de maak maar blauw kwam opnieuw voor en gaf de voorsprong niet meer uit hand.

Op verzoek van de hoofdrolspeler: Feit van de dag : Toen oranje een strafschop kreeg, toverde blauw iets uit hun hoed: keeper Bruno werd vervangen door 'vogelverschrikker' Johan. Met resultaat! Michael trapte de penalty tegen de paal. Strak plan van blauw.

Loeckxie zei

+1 indien er plek is


Anoniem zei

+2 indien plek kenrick


Kris saey zei

+1 mochten jullie niet genoeg kernspelers hebben


Guido zei

+1


Nico zei

+1


Michaël zei

+1 haka aan het oefenen


johan zei

voorlopig +1, maar gisteren bij de kine geweest en mijn rug en been serieus onder handen gepakt. normaal is dit beter op dag 2. Morgen zal ik dus uitsluitsel geven.


Koen zei

Ik sta mijn plaats deze week af, + 0


Anoniem zei

+ 0,

Pascal


johan zei

ik kan aanwezig zijn! dus +1


DennisV zei

+0 De vrijdagen zijn moeilijk dit jaar precies, mijn excuses


Bruno zei

De all blacks hebben niet gereageerd dus ik ga ervan uit dat ze er niet zullen zijn...


Nico zei

JM +1