28 november 2021

Match vrijdag 3 december

 Onderling duel of tegenstander?

Normaliter spelen we onderling. We kunnen alsnog voor een tegenstander gaan. Vraag is of iedereen het nog ziet zitten om te sjotten met de huidige coronatoestanden. Graag spoedige reacties.

UPDATE: Deze week gaan we alvast passen zodat we niet op het plein hoeven te passen

johan zei

goh ik wel maar onze Robbe zijn klas moet nu ook een weekje dicht. hij heeft wel geen symptomen...
toeschouwers zijn niet toegelaten denk ik, dus onze Wout kan niet komen kijken zeker.
Als er geshot wordt wil ik wel aansluiten maar alle begrip als we passen!


Koen zei

Ik zou liever passen


Anoniem zei

+1


Loeckxie zei

Ik ga samen passen met Koen


Anoniem zei

na overleg met Nico,

ik zal voor self-tests zorgen,

indien gewenst,

kan dan vaste praktijk worden,

is slechts een optie,

groet, Pascal


Wannes zei

+0


Nico zei

Deze week gaan we zeker al niet spelen, we zullen nog even het overlegcomité afwachten


johan zei

ik vrees dat we in 2021 niet meer gaan mogen shotten


Bruno zei

Ik vrees hetzelfde...