25 oktober 2021

Match vrijdag 29 oktober

 Tegenstander: De Pasjotters

Een vijfde vrijdag in de maand, dus is de tegenstander gekend. Wie daar (niet)?

Bruno zei

Ook +0


Koen zei

Hopelijk + 1 (ziet er voorlopig naar uit dat ik tegen vrijdag beter zal zijn)


johan zei

De Koen telt hier voor 4 man het zal nodig zijn, die voelt zich supersterk want voor de rest is er precies weinig interesse :)


Nico zei

Ik ga bescheiden blijven, +1 ;-)


Koen zei

vreemd, slechts 1 keer gepost en het verschijnt 4 keer ???


Anoniem zei

+ 1,

Pascal


Pikachu zei

+1


Nico zei

Dimi is 7


johan zei

oke ik pak den Dimi zijn schoenen mee. Pascal en Dimi in dezelfde ploeg zal wel lukken zeker.
ik zal keeper zijn; dus mannekes ge weet wat te doen ne goal meer maken dan de tegenstander


Nico zei

Als onze keeper doet waarvoor hij er is, onze netten schoon houden, moeten wij maar 1 keer scoren. Ik zal voor hem een stoel meebrengen, dan kan hij daarop staan en is hij iets imponerender