05 september 2021

Match vrijdag 10 september

Tegenstander: FC Dikken

De laatste keer dat we tegen een tegenstander speelden, dateert ondertussen van 28 februari 2020.
Wie durft het duel aan?

 - - -  

Onderling duel : 7 - 8

Blauw: Johan, Jean-Marie, Guido, Dimitri, Nico

Oranje: Pascal, Davy, Bruno, Jimmy

Door het late afzeggen van de tegenpartij waren we genoodzaakt onderling te spelen. Oranje kon door meerder pareltjes van doelpunten steeds uitlopen en blauw wist blijkbaar niet meer hoe dik het doelhout wel is. Leuke wedstrijd.

Feit van de dag: Een nieuwe rubriek werd in het leven geroepen: De djoef van de week. De jury moet zich nog verder beraden wie deze week met deze eer gaat lopen.

Davy Develer zei

Ik zal er zijn


johan zei

ik wil mijn stijve spieren nog eens testen


Koen zei

Ik pas, zondag 20 km van Brussel…


Wannes zei

+0


Pikachu zei

+1


Guido zei

+0,5 indien ik nog puf heb na de Pasjotters


DennisV zei

+0 competitiematch op hetzelfde moment


Anoniem zei

+ 1, Pascal


Anoniem zei

+1