27 september 2021

Match vrijdag 1 oktober

 Onderling duel


Wie daar (niet)?

- - -

Onderling duel : 4 - 9

Blauw: Johan, Koen, Michael, Nico, Jimmy, Jean-Marie

Oranje: Christophe L, Kenrick, Kris, Guido, Davy, Wannes

Oranje vroeg een lang én uitgebreid verslag maar dat is het niet geworden. Waarom? Awel oranje was qua uitvoering, snelheid, combinaties, opstelling,... kortom in alles beter! Blauw weet het aan te veel volk op het plein door 6 tegen 6 te spelen.

Slipper(tje) van de week: Johan die de ééne plas op het veld niet gezien had. Zijn staartbeen zal het geweten hebben.

Koen zei

+ 1


Nico zei

+1


johan zei

+1 we kunnen "wiezen" joepie :)


Pikachu zei

+1


Anoniem zei

+1 Kenrick


DennisV zei

+0 Ik sukkel deze week met mijn rug, moest het beteren, zal ik nog afkomen maar ik kan niets beloven


Loeckxie zei

+1 Kenrick


Kris saey zei

+1


Bruno zei

Ik heb iets te vieren dus +0


Davy Develer zei

Ik weet niet of ik er op tijd geraak.


Michaël zei

+1


Anoniem zei

+ 0,

Pascal


Nico zei

Als ik goed kan tellen, is JM 11