20 augustus 2021

Match vrijdag 27 augustus

Na twee afgelastingen: derde keer goede keer?

wie komt wel en wie niet?

- - -

Onderling duel : weinig - veel

Blauw: Koen (G), Davy, Kenrick, Michael, Bruno
Oranje: Dennis (G) , Guido, Wannes, Pascal, Nico

De waardeverhoudingen tussen de beide ploegen zat verkeerd waardoor er nooit sprake van een wedstrijd geweest is.

 

Bruno zei

Nr. 1


Pikachu zei

0+


Michaël zei

2 na dubbele credits.


Davy Develer zei

3


Guido zei

We spelen met de Pasjotters, als ik nog puf heb dan beman ik mogelijks jullie goal.


Anoniem zei

ik kom ook, Pascal


Koen zei

ben aan het trainen voor de 20 km van Brussel op 12/09. gisteren dinsdag nog 20 km gelopen. ik wil komen (om te depanneren) maar liefst alleen om in de goal te staan. wil blessures (overbelasting) vermijden....


Nico zei

Als ik goed kan tellen, ben ik 7


DennisV zei

+1


Loeckxie zei

+ 0