11 januari 2020

Match vrijdag 17 januari

Onderling duel

Wie daar (niet)?

- - -
Onderling duel : 3 - 6

Blauw: Guido (G), Koen, Davy, Jean-Marie, Sebastien
Oranje: Pascal, Bruno (G), Johan, Wannes, Michaël

Oranje kwam al snel 0-2 achter maar halfweg de match kon het 3 keer op rij scoren. Daarna volgde nog even een gelijkopgaande strijd, waarbij blauw beslissend kon afsluiten.

Nico zei

Ik sla een weekje over


Bruno zei

Ik niet +1


Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei

Na alle passers een afwerker... 1


Koen zei

+ 1


DennisV zei

Kan er niet bij zijn deze week +0


Bruno zei

Voor de duidelijkheid, ik bedoelde dus: +1 (aanwezig)
Niet veel respons precies... zullen eens de afrekening moeten maken van de credits :)
Enige Pasjotters-gegadigden?


P zei

+ 1,

Pascal


johan zei

ik wil wel komen maar we moeten met genoeg zijn!


Bome in da house zei

Ik zal een bericht posten op de ps groep voor nog 3 man bijeen te krijgen


Michaël zei

De boom in de branding!


Koen zei

gaat match door ?
graag dringend bevestiging of er nog 3 pasjotters werden gevonden ...


Guido zei

+1


Guido zei

Davy +1


Bruno zei

Al met 9, dus geen afgelasting :)


Bome in da house zei

Seb = 10


johan zei

de reporter ter plekke is denk ik kleurenblind want het is oranje die aan het langste eind heeft getrokken. ik dacht zelfs dat eindstand 4-7 was. Mogelijks is de reporter vroegtijdig weggeroepen geweest, of sanitaire pauze of aan de toog verzeild geraakt. kortom een riooljournalistje!