08 december 2019

Match vrijdag 13 december

Tegenstander : De Beiren van Ièren

Wie daar (niet)?
- - -
Soccerboys - De Beiren van Ièren : 9 - 10

Dennis (1/2G), Bruno (1/2G), Johan, Koen, Michael, Davy, Nico

De SB's kozen om eens een wedstrijd te roteren. Zo werd gestart met Dennis in de goal en Bruno op het veld om na een halve wedstrijd beiden van positie te wisselen. Snel werd het 1-0 maar al even snel nam de tegenstander het heft en dus ook de wedstrijd in handen. Na een half uur stond het 3-7 maar de SB's legden er zich niet bij neer, eerst werd het nog 4-8 maar dan werd gestart met het peuzelen aan de achterstand. Jammer genoeg was de wedstrijd twee minuten te kort om alsnog gelijk te maken. Niettegenstaande het sinds lang een nederlaag geworden is, was dit een leuke wedstrijd. Binnen twee weken wordt de return gespeeld met een fles champagne als inzet.

Feit van de dag: Na de wedstrijd was Davy in de kleedkamer voorlezer van dienst en kon concluderen dat hij de waarheid had voorgelezen: "Bij het douchen zal er in het begin warm water zijn maar gezien het onvermogen van de installatie zal dit evolueren naar lauw en koud..."

Nico zei

ikke daar


johan zei

+1


DennisV zei

Ik kan als er nog een keeper nodig is


P zei

+ 0,

P


Davy Develer zei

Ik kan ook nog


P zei

ik breng mijn spullen nog mee,

ik zie het wel,

tot zo, P