13 oktober 2019

Match vrijdag 18 oktober

Onderling duel

Wie daar (niet)?

Er is een alternatief. In plaats van vrijdag te spelen, kunnen we zaterdagavond om 19u30 tegen FC Dikken in Lierde gaan spelen. Past dit beter? Is ook van toepassing voor Pasjotters!

UPDATE - MATCH GEANNULEERD

DennisV zei

Ik ben een tijdje out door knieblessure :(


Koen zei

ik ben een tijdje uit met een kuitblessure :(


Loeckxie zei

Ik kan niet


Michaël zei

Ik ben een tijdje uit met griet in bed


Guido zei

Ik ben een tijdje out door een knieblessure :(


Koen zei

ik kom even terug op mijn post bij de match van 4 oktober... best een kaartersclub oprichten , 't zal er toch ooit nog van komen,.... ;-)


johan zei

IK BEN NIET GEKWETST OF ZIEK MAAR KAN NIET KOMEN.


Nico zei

ik kan beide data


Bruno zei

Bij nader inzien gaat zaterdag niet lukken
Vrijdag wel beschikbaar


P zei

vrijdag wel,

zaterdag niet,

Pascal


Pikachu zei

Vrijdag +1