27 juli 2019

Verzekering seizoen 2019-2020

LAST CALL 

Een nieuw seizoen, een nieuw verzekeringsjaar! Wie meer wil weten over de dekking kan terecht bij Koen. De premie blijft ongewijzigd ten opzichte van vorig jaar namelijk 22 euro, over te schrijven naar het rekeningnummer van de club ten laatste op 31 augustus.
Wie neemt (g)een verzekering? Graag spoedig reacties zodat we de lijst met verzekerden kunnen doorgeven. Wie (nog) niet op de lijst staat is niet verzekerd!

Nico zei

Gelet mijn leeftijd is dit onontbeerlijk, dus zeker!


Michaël zei

Voor mij ook een ver zekering


Loeckxie zei

Voor dit lomp geval is dat geen overbodige luxe.


Bruno zei

Ook voor mijn knoken en pezen +1


Kris saey zei

Zonder twijfel +1


Koen zei

ook voor mij


P zei

ook voor mij,

Pascal


Davy Develer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Davy Develer zei

Heb deze al 2 keer nodig gehad dus ook voor mij graag een verzekering.


johan zei

voor mij ook een verzekering