28 april 2019

Match vrijdag 3 mei

Tegenstander : The All Black's + onderling duel?

Om 20u00 spelen we tegen The All Black's. Wie komt (niet)? Indien voldoende interesse kan op ons gewone uur nog een onderling duel gespeeld worden. Wie heeft hiervoor (geen) interesse?

Nico zei

Ik ben er om 20u00, indien er om 21u00 alsnog gespeeld wordt, zal ik wel keeper zijn. De ouderdom hé


Guido zei

Le Deuce


Koen zei

2 x ok voor mij


Wannes zei

2 x ok voor mij


Bome in da house zei

1 * voor 21 uur


johan zei

moet nog passen met mijne teen :)


DennisV zei

2x OK als jullie het eerste uur geen keeper hebben. Laat maar weten of het 2uur doorgaat.


Michaël zei

7 of 8


Bruno zei

Ik ben beschikbaar voor beide wedstrijden


Davy Develer zei

Ik zal er ook zijn.


Nico zei

Ok, het onderling duel kan doorgaan, want we zijn al met 10. Anderen zijn ook welkom natuurlijk