10 februari 2019

Match vrijdag 15 februari

Onderling duel

Wie op 14 februari niet al zijn pijlen heeft verschoten, kan dit in het onderling duel komen doen. Wie daar (niet)?
 - - -
Onderling duel : 5 - 5

Blauw: Johan (1/3G), Wannes (1/3G), Koen (1/3G), Christophe (Dimi), Guido, Jimmy
Oranje: Dennis (G), Christophe L, Christophe V, Michael,  Kenrick, Nico

Oranje kwam voor, blauw kwam terug, ging erover en liep zelfs tot 5-3 uit. Finaal kwam oranje toch nog terug waardoor er noch verliezers, noch winnaars waren. Van een goede ploegverdeling gesproken.

Man van de match: Dennis, sterk sluitstuk bij oranje

Koen zei

zonder onverwachte ongeplande doktersbezoeken (ik was vorige vrijdag al op weg naar Herne toen An mij belde dat ik met Arno (die uit zijn bed gekomen was met oorpijn) bij de dokter moest) : + 1


Krisse zei

+1 (kristof van dimitri ;))


Pikachu zei

+1


johan zei

IK ZAL NOG EEN PIJL OVERHEBBEN


Wannes zei

Terug uit hoogtestage +1


Guido zei

+1


Nico zei

Ik ben vredelievend, dus schieten kom ik niet doen maar sjotten wel


P zei

+ 0


Michaël zei

Ik zal niet meevoetballen, maar kom voor de derde helft.


Bruno zei

Verkouden en moet forfait geven


DennisV zei

Ik kom als keeper - Dennis


Loeckxie zei

Kenrick + ik = + 2


Michaël zei

Ik zal er toch op tijd geraken. +1