24 februari 2019

Match vrijdag 1 maart

Onderling duel

Wie daar (niet)?
- - -
Onderling duel : 18 - 16

Blauw: Davy, Kevin, Christophe V, Christophe L
Oranje: Koen, Michael, Wannes, Nico

Door de beperkte opkomst werd mini-voetbal gespeeld met de doelen op de baklijn. Na 5 minuten stond het 2-2 en had Koen al drie keer gescoord. Blauw ging er als een speer vandoor en liep uit tot maar liefst 11-4. Ofwel kwam Oranje pas laat op dreef ofwel liet blauw het wat lopen maar één ding staat vast: oranje kwam, tegen alle verwachtingen in, terug tot 13-12. Het werd zelfs een nek-aan-nek wedstrijd waarbij finaal blauw terecht de drie punten mee naar huis nam.


Wannes zei

+1


Michaël zei

3


Krisse zei

Ik kan niet.


johan zei

ik ga passen deze week, lichte blessure aan den teen


Bruno zei

Onzeker dus +0


Nico zei

Ik kan wel


Loeckxie zei

+1
Moeten er pasjotters opgetrommeld worden?


Bome in da house zei

+1 = 6


Loeckxie zei

Kevin +1


Nico zei

Ik zal morgen bij Dennis nog eens luisteren. Iedereen welkom!


Loeckxie zei

Geen pasjotters gevonden die kunnen...


Davy Develer zei

Ik kan 8 zijn. Liefst in de goal wel.


Nico zei

Wat doen we? 4 tegen 4 of cancellen?