09 juli 2018

Verzekering seizoen 2018-2019

Een nieuw seizoen, een nieuw verzekeringsjaar! Wie meer wil weten over de dekking kan terecht bij Koen. De premie blijft ongewijzigd ten opzichte van vorig jaar namelijk 22 euro, over te schrijven naar het rekeningnummer van de club ten laatste op 31 augustus.
Wie neemt (g)een verzekering? Graag spoedig reacties zodat we de lijst met verzekerden kunnen doorgeven. Wie (nog) niet op de lijst staat is niet verzekerd!

Davy Develer zei

Voor mij mag er een verzekering zijn.


Koen zei

voor mij uiteraard ook


johan zei

voor mij een verzekering


Bruno zei

O(o)k voor mij


Michaƫl zei

Ik neem ook een verre zekering.


Anoniem zei

voor mij graag een verzekering


Nico zei

Zeker voor mij


Kris saey zei

Het nut van de verzekering is mij zeer duidelijk geworden vorig seizoen :-) graag ook voor mij


Willy zei

Ook voor deze oude breekbare man.


Loeckxie zei

Voor mij ook eentje!


Anoniem zei

ook voor mij,

bedankt, Pascal